Niečo o našom servise:
Naša firma sa snaží vyjsť v ústrety zákazníkom a to tak, že sa snažíme uskutočniť servis do 48 hodín od prevzatia stroja do opravy.
Záručné opravy : Pri poruche stroja zakúpeného u nás alebo v našom e-shope počas záruky potrebujeme kompletný stroj spolu so záručným listom a dokladom o zakúpení /pre prípad 3 ročnej záruky aj certifikát o rozšírenej záruke/.
Po-záručné opravy : V prípade, že Vám nastane porucha pri stroji, na ktorý sa už záruka nevzťahuje, opravujeme ho priamo u nás na prevádzke a snažíme sa rozšíriť sortiment náhradných dielov, aby sme vedeli uskutočniť opravu čo najskôr.
Pri po-záručnej oprave prevádzame servis strojov nasledovne :
1.stroj rozoberieme a diagnostikuje sa závada
2. na ceníme opotrebené alebo poškodené náhradné diely
3.oboznámime Vás s cenou opravy a vy sa rozhodnete ako budeme ďalej postupovať, čo sa týka opravy.
V rámci nami poskytovaného servisu zákazníkom je možné u nás objednať aj samostatne náhradné diely na všetky stroje vyrábané spoločnosťou DeWALT . Potrebujeme od Vás označenie stroja zo štítku, kde je uvedené aj typové označenie, na základe týchto znakov Vám následne vieme zaslať výkres daného stroja mailom.